НОВИНИ

Опубліковано:

Викладачі Кафедри Менеджменту відкрили нові перспективи на вебінарі AR Book

1 березня 2024 року викладачі нашої кафедри менеджменту проф. Федотова І.В., доц. Ачкасова Л.М., доц. Бочарова Н.А., доц. Гетьман О.О., доц. Кудрявцева О.В., ас. Величко Я.І. стали частиною цікавого вебінару за програмою підвищення кваліфікації – Варіативні моделі формування цифрової компетентності...

Опубліковано:

Лекція з Тайм-менеджменту для студентів кафедри менеджменту: досвід від роботодавця

  1 березня 2024 року здобувачі освіти рівнів молодший бакалавр та бакалавр спеціальності 073 "Менеджмент" кафедри менеджменту ХНАДУ відвідали захоплюючу лекцію від представника бізнесу. Лекція, проведена представницею потенційних роботодавців в рамках дисципліни "Самоменеджмент та тайм-менеджмент",...

Опубліковано:

Кафедра менеджменту ХНАДУ активно розширює свою міжнародну діяльність

  23 лютого 2024 року представники Кафедри менеджменту ХНАДУ, в особі професорів Оксани Криворучко та Ірини Федотової, разом з деканом факультету підготовки іноземних громадян, професором Ярославою Левченко, та керівником відділу міжнародних зв'язків Катериною Даниленко, зустрілися з представником...

Опубліковано:

День відкритих дверей кафедри менеджменту

23 лютого 2024 року представники кафедри менеджменту ХНАДУ в форматі on-line конференції, зустрілись із майбутніми абітурієнтами (випускниками ліцеїв Харкова та Харківської області). В ході проведення заходу, майбутнім абітурієнтам та їх батькам було презентовано детальну інформацію, про особливості...

Опубліковано:

Кафедра менеджменту здобула 2 місце в загальному рейтингу університету

З великим задоволенням повідомляємо вас про те, що наша кафедра менеджменту здобула заслужене 2 місце в загальному рейтингу університету за результатми 2023 року! Це надзвичайно важливе досягнення, яке підтверджує високий рівень наукової та методичної роботи як викладачів, так і студентів.

Рейтинг...

Опубліковано:

Викладачі кафедри менеджменту взяли участь у міжнародній конференції з академічної доброчесності та штучного інтелекту

15 грудня 2023 року професор Ірина Федотова та доцент Надія Бочарова, представники кафедри менеджменту, прийняли участь у міжнародній конференції "Integrity, Open Science and Artificial Intelligence in Academia and Beyond: Meeting at the Crossroads". Захід пройшов на базі...

Опубліковано:

Здобувачі кафедри менеджменту прийняли участь в тренінгу з психологічної стійкості

Студент кафедри менеджменту Іван Курило взяв участь у незвичайному заході, організованому фондом Маші Єфросиніної за підтримки ЮНІСЕФ. Тренінг з психологічної стійкості був спрямований на навчання людей різних вікових груп основам надання допомоги іншим, а також важливості самодопомоги. Такий захід...

Опубліковано:

Співпраця викладачів кафедри менеджменту з міжнародним видавництвом

На кафедрі менеджменту Факультету управління та бізнесу наші викладачі не тільки ведуть активну наукову роботу, а й плідно співпрацюють на міжнародному рівні. 
У січні 2024 року міжнародне видавництво B P International (Індія - Велика Британія) запросило професора Ірину Федотову стати рецензентом...

Опубліковано:

Обговорення удосконалення ОП "Менеджмент організацій і адміністрування" на кафедрі менеджменту

На початку лютого 2024 року на кафедрі менеджменту факультету управління та бізнесу Харківського національного автомобільно-дорожнього університету відбулася важлива подія, а саме - зібрання гаранта проф. Федотової І.В. та членів проектної групи (проф. Криворучко О.М., доц. Ачкасова Л.М., доц....

Опубліковано:

Здобувачі кафедри менеджменту продовжують отримувати неформальну освіту з міжнародною організацією AIESEC

Студент кафедри менеджменту Іван Курило взяв участь у незвичайному та дуже актуальному заході - "Клуб анонімних прокрастинаторів", який був організований міжнародною організацією AIESEC 4 лютого 2024 року. Цей захід був присвячений одній з найпоширеніших проблем сучасності – прокрастинації, а саме...

Опубліковано:

Доцент кафедри менеджменту Надія Бочарова стала членом редколегії міжнародного журналу IJATL

Доцент кафедри менеджменту Надія Бочарова була запрошена до редакційної колегії Міжнародного журналу прикладних технологій та лідерства (IJATL). Цей журнал, який є важливою міжнародною платформою для обміну знаннями в галузі технологій та управління, пропонує безкоштовну публікацію та відкритий...

Опубліковано:

Успішна участь аспіранта кафедри менеджменту в Міжнародному підвищенні кваліфікації

Раді повідомити, що аспірант кафедри менеджменту Павло Нечепуренко успішно взяв участь у Міжнародному підвищенні кваліфікації (вебінарі) на тему "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ (PHD) В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ", що відбувся з 10 по 20...

To top

Вітаємо переможця у конкурсі Логотипів!

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка автомобільного транспорту»!

11 квітня 2019 р. у Харківському національному автомобільно-дорожньому університетівідбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка автомобільного транспорту».

Кафедра управління та адміністрування вітає переможців Коваленко Ірину Валеріївну(диплом ІІ ступеню) та її наукового керівника д.е.н., проф. Криворучко О.М.; Богатирьову Катерину Дмитрівну та Куща Артема Андрійовича (дипломи ІІІ ступеню) та їх наукового керівника к.е.н., доц. Дмитрієву О.І.

Бажаємо плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

У понеділок, восьмого квітня 2019 року, наша група у кількості 15 чоловік відвідала одну з провідних кампаній Європи – Philip Morris, яка є лідером українського тютюнового ринку. Завод цієї кампанії знаходиться за межами міста. Було дуже люб’язно з їх боку надати нам автобус від станції метро. Приємно, що працівники кампанії піклуються про людей, які мають бажання ознайомитися із роботою на заводі. Коли ми прибули на територію заводу нами було прослухано лекцію щодо безпеки знаходження на виробництві та згодом нам були надані спеціальний одяг, взуття та гарнітура для зручного прослуховування екскурсії, бо ми вирушали до відділів виробництва, де був високий рівень шуму.

Існування кампанії було розпочато у 1994 році, але фабрика, на якій ми знаходилися, були відкрита у 2006 році. Під час екскурсії ми відвідали відділ якості, тютюнове і сигаретне виробництво та складське приміщення. У відділу якості проводиться більше ніж 400 перевірок тютюну перед тим, як відправити його на продаж. На тютюновому виробництві ми простежили увесь процес надання тютюну відповідної форми, яку потім можна побачити безпосередньо у сигаретах. Тютюн складається з трьох видів та транспортується із країн, які близькі до Екватору. Він потрапляє до заводу у вигляді величезних кубів, які згодом розділяються на маленькі листи та роздроблюються на маленькі крупинки. Після чого в тютюну 2 шляхи: відправитися далі до виробництва сигарет, або мандрувати до сонячного Єгипту. На сигаретному виробництві створюються безпосередньо сигарети, фільтри для них та проводиться пакування. За 1 хвилину на заводі може бути створено близько 10 тисяч. На виробництві працюють 16 автоматизованих машин, які створюють та пакують сигарети строго у кількості 20 штук. Складське приміщення поділяється на 2 частини: склад сигарет, де може знаходитися приблизно 3 мільярди сигарет та склад не тютюнових виробів.

Кампанія має відносини із багатьма країнами, у число яких входять Вірменія, Грузія, Молдова, Албанія, Гонконг, Японія та багато інших. А такі країни як Німеччина та Швейцарія закуповують також окремо фільтри.

Після відвідування виробництва ми прослухали цікаву інформацію щодо програм для молодих спеціалістів, які мають назву InKompass (офісна робота) та Aspire (робота пов’язана із продажем товару). Бажаючі із гарним володінням англійської мови можуть пройти стажування на підприємстві та працювати не лише у нашому місті, але й за його межами.

Усі дуже задоволені екскурсією, яку провели для нас працівники такою величезною кампанії. Ми дізналися багато нового та отримали мотивацію для того, щоб спробувати свої сили на стажуванні, яке нам було запропоноване. 

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління персоналом і економіка праці»!

4-5 квітня 2019 р. у Тернопільському національному економічному університеті  відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління персоналом і економіка праці». На ній автори найкращих наукових робіт здійснювали наукову доповідь та захист результатів свого наукового дослідження.

До участі в конкурсі було подано 97 найкращих робот із різних закладів вищої освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації у 2018/2019 н.р. На  підсумкову науково-практичну конференцію для здобуття перемоги було запрошено авторів 23 студентських наукових робіт, серед яких були і студенти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.

За результатами презентації та захисту результатів своїх наукових робіт студентка магістратури ФУБ Лошакова Вікторія Вікторівна (група Ем-18-11) - нагороджена дипломом ІІ ступеня за перемогу у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з науковою роботою на тему: «Оцінка корпоративної культури підприємства з урахуванням гендерних аспектів» (науковий керівник: к.е.н., доцент Федотова І.В.)

Крім того, студентка 3 курсу Суконна Ніна Григорівна отримала грамоту за підготовку наукової роботи на тему: «Оцінка мотиваційного потенціалу працівників підприємства» (науковий керівник: ас. Величко Я.В.)

Факультет управління та бізнесу та кафедра управління та адміністрування щиро вітають та пишаються науковими здобутками студентів та їх наукових керівників та бажають їм плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

У четвер, 28 лютого 2019 року, наша група відвідала завод «Рогань», який є одним з найбільших в Україні. У першу чергу перед екскурсією ми були ознайомлені із рядом правил безпеки, які повинні дотримуватися під час знаходження на території заводу. Наступним кроком було вже знайомство із самою територією заводу. На схемі були зображені усі відділи та до кожного з них були записані застереження: «бути одягнутим у спеціальний одяг», «мати спеціальне взуття», «надягати захисні окуляри», «використовувати беруші» та інше. Беручи до уваги усі методи безпеки, ми не мали змоги відвідати усі відділи, але це ніяк не вплинуло на емоції, отримані під час мандрівки по виробництву.

Було дуже цікаво потрапити до відділів, де проходять процеси бродіння пива, змішування та додавання різних інгредієнтів. Як нам тепер відомо, пиво має 4 основні інгредієнти: вода, солод, хміль та дріжджі. Кожен з них має бути ретельно підібраний, бо невелика зміна у кількості або якості може сильно вплинути на смак продукту. Але до кожного виду пива йдуть ще додаткові інгредієнти, в залежності від того, який смак ми повинні отримати. Можуть бути додані кукурудза, рис, коріандр та багато іншого. Також ми були ознайомлені із системою теплового розподілу. Під час приготування інгредієнтів виділяється тепло, яке не пропадає, а йде на обігрів води, що поступає на завод із свердловини з артезіанською водою, яка знаходиться на глибині 600 метрів. Наступною зупинкою у нашій екскурсії був відділ, де йде автоматизоване вироблення, перевірка та фасування тари для пива: банки, скляні та пластмасові пляшки. Кожна пляшка перед наповнюванням проходить ретельну обробку та якщо є якісь дефекти – її вибиває з конвеєру.

Спостерігати за усіма процесами на заводі було дуже цікаво та інформативно. Як кажуть «краще один раз побачити, ніж 100 раз почути». Тепер ми маємо уявлення про складну та цікаву роботу на виробництві. Кожен член колективу був у захваті від побаченого. Дякуємо броварню «Рогань» за можливість пізнати багато нового про їх виробництво.

19 лютого 2019 р. в конференц-залі ФПІГ ХНАДУ відбувся семінар «Кар’єрні сходи та їх правила» за участю представників Харківського Міського центру зайнятості. Основна направленість семінару – це особливості зайнятості молоді, переваги та недоліки працевлаштування студентів, особливості створення привабливого резюме, правила пошуку працедавців, допомога при проведенні співбесіди, як не попастися на об’явах шахраїв-роботодавців. 
Дякуємо за цікаву та пізнавальну зустріч!

Міскій центр зайнятості
https://kh.vgorode.ua/reference/yspolnytelnye_sluzhby/151930-kharkovskyi-horodskoi-tsentr-zaniatosty

Безкоштовні курси для підвищення навиків та вмінь студентів
https://prometheus.org.ua/

18 лютого 2019 року, наша група у кількості 9 чоловік відвідала компанію ABInBev EFES – бізнес-центр лідерів українського пивоварного ринку. Це була дуже цікава та пізнавальна екскурсія, де кожен член групи дізнався для себе багато нового, як і про роботу у великій компанії, так і про методику створення пива. Мало хто замислюється, але навіть процес створення пива, його транспортування та продаж вимагають багато зусиль. Про усі цікаві факти та тонкощі ми дізналися, відвідавши такі відділи:
-         Антикорупційний відділ, що  відповідає за відносини з партнерами, які не мають проблем із законом;
-         Податковий відділ, що займається розрахунком усіх податків на підприємстві;
-         Відділ планування та ефективності, де розглядають зростання та перспективи компанії;
-         Відділ валютного контролю, який проводить усі валютні операції, як готівкові так і безготівкові;
-         Відділ обліку та звітності, що відповідає за основну документацію у компанії;
-         Відділ контролю, який спостерігає за усією роботою;
-         Відділ  торгового маркетингу, який займається просуванням усіх марок товарів;
-         Відділ по підбору персоналу, через який проходять усі нові спеціалісти компанії;
-         Відділ транспорту, який відповідає за кількість транспорту та його просування як у межах та поза межами країни;
-         Відділ управління запасами, де відомо скільки яких матеріалів є у виробництві та на складі;
-         Відділ планування, який створює нові перспективи для подальшого розвитку компанії.

Люди, що працюють у цих відділах розповіли нам таку інформацію, що компанія має 8 заводів в Україні та Росії, а також у цьому році вони підписали договір про співробітництво з однією із популярніших компаній Туреччини; компанія має більше, ніж 100 заводів по усьому світу та має відносини із постачальниками навіть у Мексиці, звідки везуть популярний напій (трьома видами транспорту; компанія користується каналами розподілу – on-trade та off-trade; кількість співробітників на заводі – 350 чоловік, а кількість співробітників у самому бізнес-центрі – 670 чоловік та це ще не межа; також компанія надає багато відряджень, як по Україні, так і за її межами; є можливість кар’єрного зростання та перехід до бізнес-центрів інших країн; компанія також пропонує навчання та можливість прилинути до сфери, яка більш сподобається під час навчання та багато іншої інформації.

Загалом, екскурсія залишила приємні відчуття. Усі співробітники докладно розповіли про свою роботу та люб’язно відповіли на усі хвилюючі нас питання. Було дуже приємно послухати таку цікаву інформацію та полинути у світ бізнесу. Дякуємо компанію ABInBevEFES за екскурсію, яка нікого не залишила байдужим.

Студентське життя повинно залишити за собою лише найпозитивніші спогади! Тому дуже важливо не тільки гарно навчатися, а й вміти гарно відпочитвати!

Студенти факультету управління і бізнесу 15 лютого 2019 року в клубі Bolero прийняли участь в організації першого і наймасштабнішого заходу - тематичної вечірки "Назад в 90-ті". В цю ніч різні факультети ХНАДУ боролися за звання кращого танцювального номеру в конкурсі "Батл 90-х". Студенти взяли участь у конкурсі кращих костюмів в стилі 90-х, які запали в серця всіх гостей вечірки.

Активну участь у підготовці та проведенні заходу приймали і студенти 2 курсу кафедри управління та адміністрування групи Е-21: Єрьоміна Вікторія, Масалов Євген, Вороніна Юлія, Козлова Єлизавета. 

За результатами конкурсу кращого танцювального номеру Факультет управління і бізнесу зайняв 1 місце! Дорожно-будівельний факультет - 2 місце. Механіческій факультет - 3 місце.

Колектив кафедри управління та адміністрування щиро вітає переможців, бажає творчого натхнення, креативності, розвитку та подальшої плідної командної роботи. Висловлюємо подяку всім хто допомагав у організації заходу, адміністрації ХНАДУ, клубу "Bolero", журі та спонсорам.