Вітаємо на сторінці кафедри Менеджменту! Кафедра здійснює підготовку молодших бакалаврів, бакалаврів, магістрів і докторів філософії за спеціальністю D3 «Менеджмент» та бакалаврів за спеціальністю D5 "Маркетинг"!

Менеджмент – більше мистецтво, ніж наука. Менеджмент – це вміння працювати з людьми, для досягнення цілей як організації, так і її членів. Менеджер повинен бути керівником, за яким люди готові йти, ідеям якого вони готові вірити.

Ви можете навчитися маркетингу за тиждень, але щоб оволодіти ним, потрібно все життя. Після п’ятдесяти років викладання маркетингу я все ще намагаюся його опанувати

Ф. Котлер

Уміння поводитися з людьми – це товар, який можна купити точно так само, як ми купуємо цукор або каву ... І я заплачу за таке вміння більше, ніж за що-небудь інше на світі.

Дж.Д. Рокфеллер – бізнесмен, один з найбагатіших людей світу

Ефективний маркетинг вимагає розуміння психології споживача і вміння звертатися до його потреб та бажань

Клайд Беателл

Будь-який ефективний менеджер, якщо він дійсно ефективний, вміє і гроші заробляти, і стежити за тим, щоб інші заробляли їх правильно.

П. Друкер – відомий теоретик з менеджменту

У бізнесу лише дві функції – маркетинг та інновації

Мілан Кундера

ПРО НАС!

ОСОБЛИВОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ»

У відмінності від інших економічних спеціальностей, де акцент робиться на загальноекономічних питаннях, на спеціальності «Менеджмент» передбачається вивчення як економічних дисциплін, так і поглиблене вивчання управлінських, маркетингових і логістичних дисциплін. Це дозволяє випускникам займати на підприємствах практично всі посади: від економіста до керівника.

ОСОБЛИВОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МАРКЕТИНГ»

Маркетинг – це діяльність, яка забезпечує розуміння поведінки споживачів, їх потреб і націлює компанії на їх задоволення, тим самим надаючи поштовх для розвитку бізнесу. Основними завданнями маркетингу є визначення ринкових потреб, вплив на формування товарної, цінової політики, розподіл та просування товарів і послуг. Маркетинг потрібен для залучення нових споживачів та формування довгострокових взаємовідносин з ними, формує імідж компанії, розробляє та просуває бренди, підвищує рівень продажів та конкурентоспроможність бізнесу. Маркетинг також адаптує бізнес до змін, які відбуваються у зовнішньому середовищі, в тому числі щодо новітніх технологій, будує персоналізовані стратегії маркетингу для максимального задоволення споживачів.  

АСПІРАНТУРА

По закінченні спеціальності «Менеджмент» випускники можуть продовжити навчання в аспірантурі.

На нашій кафедрі функціонує наукова школа «Економіка і управління підприємствами транспортного комплексу» (з 1995 р.).

НАВЧАННЯ ЗА КОРДОНОМ

Починаючи з 2012 року студенти мають можливість навчатися за програмою подвійного диплому та отримати другий диплом:

– Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy (WSZOP) (Вища школа управління охороною праці в Польщі (м. Катовиця, Польща).

ВИДАННЯ

Видається збірник наукових праць Внешняя ссылка открывается в новом окне«Економіка транспортного комплексу», який включено до Переліку наукових фахових видань України, де публікуються результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата економічних наук; реферується українським реферативним журналом «Джерело» і входить до загальнодержавної реферативної бази даних «Україніка наукова» (Україна); а також включено до міжнародних наукометричних баз даних: Index Copernicus (Польща),  Google Scolar, Directory of Research JournalIndexing (Індія).

Останнi новини

Наші координати

Наша адреса: 61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25 (ст. метро «Ярослава Мудрого»). 

Залишити запитання

Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах