ВІтаємо з перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг»!

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 4 жовтня 2019 року № 1271 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019/2020 навчальному році» базовим закладом вищої освіти за напрямом «Маркетинг» було призначено Тернопільський національний економічний університет (ТНЕУ).

Для участі у І етапі ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг» надійшло 117 наукових робіт студентів закладів вищої освіти. З поміж наукових робіт, що надійшли на конкурс, була й спільна з ТНЕУ наукова робота студентки нашого ЗВО, яка навчається на четвертому курсі за спеціальністю 051 «Економіка», − Мороз Анастасії Русланівни.

За результатами подвійного рецензування в І етапі ІІ туру наукова робота на тему «Штучний інтелект в торговій мережі» була оцінена у 80 балів із 100 балів і рекомендована до участі в ІІ етапі ІІ туру конкурсу.

Відповідно до рішення Кабінету Міністрів України щодо запровадження карантину для всіх типів закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11.03.2020, базовим закладам вищої освіти з проведення ІІ етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей рекомендовано з 12 березня по 24 квітня 2020 року відмінити проведення ІІ етапу ІІ туру Конкурсу.

Тернопільський національний економічний університет прийняв рішення відмінити проведення ІІ етапу ІІ туру Конкурсу - підсумкову науково-практичну конференцію та підвести  підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт  у 2019/2020 н.р. за результатами І етапу ІІ туру, відповідно до яких студентку ХНАДУ Мороз Анастасію було нагороджено дипломом ІІ ступеня. 

Колектив кафедри економіки і підприємництва вітає Мороз Анастасію, а також її наукового керівника доц. Прилуцьку Л.А. зі здобутою перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг»!

Бажаємо міцного здоров’я, натхнення та подальших наукових звершень!


To top