28 листопада 2024 року викладачі кафедри менеджменту проф. Ірина Федотова, доц. Надія Бочарова, доц. Тетяна Водолажська, ас. Яна Величко й аспірант Ігор Яровий (наук. кер. доц. Надія Бочарова) взяли участь у вебінарі під назвою "Грані чи обмеження Web of Science Core Collection: чому це має значення?". Захід проходив у форматі онлайн за підтримки Clarivate, платформи для бібліометричного аналізу.
Вебінар був присвячений важливій темі – як якість і обсяг даних впливають на достовірність бібліометричних показників, які активно використовуються для оцінювання дослідницької ефективності університетів та установ. Учасники розглянули ключові аспекти аналізу, серед яких:
Значення цілісності даних у бібліометричному оцінюванні;
Вплив обсягу та структури даних на глобальні рейтинги та фінансові рішення;
Використання точних даних для визначення стратегій співпраці та оцінки впливу досліджень.
У ході вебінару було акцентовано увагу на тому, що недосконалість або невідповідність даних може призводити до викривлення результатів аналізу, що, своєю чергою, може стати причиною неправильно сформованих стратегій розвитку установ чи досліджень. Саме тому розуміння обмежень бібліометричних баз даних, таких як Web of Science Core Collection, є критично важливим для ефективного використання цих інструментів.
Особливий інтерес викликали практичні кейси, презентовані спікерами, які демонстрували, як правильне застосування бібліометричних даних дозволяє:
Виявляти сильні та слабкі сторони дослідницької діяльності;
Планувати наукову співпрацю на міжнародному рівні;
Оцінювати ефективність впровадження інноваційних рішень.
Викладачі кафедри менеджменту відзначили високий рівень організації заходу, професійний підхід спікерів і практичну цінність отриманої інформації. Отримані знання та навички будуть використані для вдосконалення підходів до наукової діяльності, а також під час підготовки студентів та аспірантів до роботи з бібліометричними системами.
За підсумками заходу всі учасники отримали сертифікати про участь.
Такі освітні ініціативи сприяють підвищенню кваліфікації викладачів, актуалізації їх знань та розвитку стратегічного мислення в галузі управління науковими дослідженнями, а також підкреслюють важливість постійного професійного розвитку викладачів і сприяють інтеграції сучасних світових практик у освітній процес.