Русский
English
Deutsch
Français
Saturday, 20-04-2019

Вітаємо переможця Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління спортивно-оздоровчою діяльністю»!

У місті Миколаїв 18 квітня 2019 р. Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління спортивно-оздоровчою діяльністю».

До участі в конкурсі було подано 61 найкращу роботу від 87 авторів із  вищих навчальних закладів України. На підсумкову науково-практичну конференцію для здобуття перемоги було запрошено авторів 19 студентських наукових робіт.

За результатами презентації та захисту результатів своєї наукової роботи (тема «Бюджетування як управлінська технологія організації», науковий керівник: к.е.н., доцент Догадайло Я.В.)
студентка нашої кафедри Лабунська Альона (студентка магістратури групи Ем-18-11)
стала переможцем ІІ туру 
Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Управління спортивно-оздоровчою діяльністю»  і була    нагороджена дипломом ІІІ ступеня.

Факультет управління та бізнесу та кафедра управління і адміністрування щиро вітають та пишаються науковими здобутками студентів та їх наукових керівників та бажають їм плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОРПОРАЦІЇ CRH

У середу, 17 квітня 2019 року, до нашого університету завітала міжнародна корпорація CRH, яка прибула із Кам’янця-Подільського з метою розповісти нам про програму стажування, яку вони проводять вже п’ятий рік поспіль. Ця корпорація займається виробництвом цементу та нараховує 3 великі заводи на території України: Кам’янець-Подільський, Одеса та Миколаїв. Але основна штаб-квартира знаходиться у Ірландії, де й розпочала своє існування компанія, яка стала одним з провідних виробників будівельних матеріалів. Співробітництво із Україною почалося у 1998 році, коли була зроблена перша інвестиція в ПАО «Подільський цемент»,  вже пізніше були включені до роботи заводи в Одесі та Миколаєві.

Представники корпорації CRH запрошують розпочати стажування у червні місяці усім бажаючим, які будуть мати відповідний багаж знань та бажання працювати у іншому місті, у якому підприємство люб’язно надає житло та транспорт до робочого місця. Стажування проходить 1 рік, за який стажер знайомиться із заводами у трьох містах та вивчає англійську мову, яка необхідна для роботи у міжнародній корпорації. Після стажування з допомогою ментора розробляється проект на англійській мові, який буде представлений керівництву заводів.

Дана інформація була представлена для усіх факультетів нашого ВНЗ, а саме студентам 4-5 курсів, які вже замислюються про своє майбутнє та шукають нові перспективи. Було дуже цікаво прослухати інформацію про стажування та задати хвилюючі питання. Дякуємо представників корпорації CRH за гарну презентацію.

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Менеджмент організацій»!

В Києві 12 квітня 2019 р. у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»  відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Менеджмент організацій».

До участі в конкурсі було подано 127 найкращих робіт від 136 авторів із 67 вищих навчальних закладів України. На підсумкову науково-практичну конференцію для здобуття перемоги було запрошено авторів 32 студентських наукових робіт, серед яких три роботи були студентів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.

За результатами презентації та захисту результатів своїх наукових робіт студентки ХНАДУ стали переможцями ІІ туру  Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент організацій»  за що отримали відповідні дипломи.

Мезенцова Анастасія (студентка групи Е-15-41) - нагороджена дипломом ІІ ступеня
(наукова робота на тему: «Оцінка якості логістичного менеджменту», науковий керівник: д.е.н., професор, завідувач кафедри управління та адміністрування Криворучко О.М.)

Лабунська Альона (студентка магістратури групи Ем-18-11) - нагороджена дипломом ІІ ступеня
(наукова робота на тему: «CVP-аналіз як інструмент антикризового управління підприємством», науковий керівник: к.е.н., доцент Догадайло Я.В.)

Бондаренко Аліна (студентка групи Е-15-41) - нагороджена дипломом ІІІ ступеня
(наукова робота на тему: «Оцінка ефективності підприємства за допомогою збалансованої системи показників», науковий керівник: к.е.н., доцент Ачкасова Л.М.)

Факультет управління та бізнесу та кафедра управління і адміністрування щиро вітають та пишаються науковими здобутками студентів та їх наукових керівників та бажають їм плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка автомобільного транспорту»!

11 квітня 2019 р. у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка автомобільного транспорту».

Кафедра управління та адміністрування вітає переможців Коваленко Ірину Валеріївну (диплом ІІ ступеню) та її наукового керівника д.е.н., проф. Криворучко О.М.; Богатирьову Катерину Дмитрівну та Куща Артема Андрійовича (дипломи ІІІ ступеню) та їх наукового керівника к.е.н., доц. Дмитрієву О.І.

Бажаємо плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

Екскурсія на Philip Morris

У понеділок, восьмого квітня 2019 року, наша група у кількості 15 чоловік відвідала одну з провідних кампаній Європи – Philip Morris, яка є лідером українського тютюнового ринку. Завод цієї кампанії знаходиться за межами міста. Було дуже люб’язно з їх боку надати нам автобус від станції метро. Приємно, що працівники кампанії піклуються про людей, які мають бажання ознайомитися із роботою на заводі. Коли ми прибули на територію заводу нами було прослухано лекцію щодо безпеки знаходження на виробництві та згодом нам були надані спеціальний одяг, взуття та гарнітура для зручного прослуховування екскурсії, бо ми вирушали до відділів виробництва, де був високий рівень шуму.

Існування кампанії було розпочато у 1994 році, але фабрика, на якій ми знаходилися, були відкрита у 2006 році. Під час екскурсії ми відвідали відділ якості, тютюнове і сигаретне виробництво та складське приміщення. У відділу якості проводиться більше ніж 400 перевірок тютюну перед тим, як відправити його на продаж. На тютюновому виробництві ми простежили увесь процес надання тютюну відповідної форми, яку потім можна побачити безпосередньо у сигаретах. Тютюн складається з трьох видів та транспортується із країн, які близькі до Екватору. Він потрапляє до заводу у вигляді величезних кубів, які згодом розділяються на маленькі листи та роздроблюються на маленькі крупинки. Після чого в тютюну 2 шляхи: відправитися далі до виробництва сигарет, або мандрувати до сонячного Єгипту. На сигаретному виробництві створюються безпосередньо сигарети, фільтри для них та проводиться пакування. За 1 хвилину на заводі може бути створено близько 10 тисяч. На виробництві працюють 16 автоматизованих машин, які створюють та пакують сигарети строго у кількості 20 штук. Складське приміщення поділяється на 2 частини: склад сигарет, де може знаходитися приблизно 3 мільярди сигарет та склад не тютюнових виробів.

Кампанія має відносини із багатьма країнами, у число яких входять Вірменія, Грузія, Молдова, Албанія, Гонконг, Японія та багато інших. А такі країни як Німеччина та Швейцарія закуповують також окремо фільтри.

Після відвідування виробництва ми прослухали цікаву інформацію щодо програм для молодих спеціалістів, які мають назву InKompass (офісна робота) та Aspire (робота пов’язана із продажем товару). Бажаючі із гарним володінням англійської мови можуть пройти стажування на підприємстві та працювати не лише у нашому місті, але й за його межами.

Усі дуже задоволені екскурсією, яку провели для нас працівники такою величезною кампанії. Ми дізналися багато нового та отримали мотивацію для того, щоб спробувати свої сили на стажуванні, яке нам було запропоноване. 

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління персоналом і економіка праці»!

4-5 квітня 2019 р. у Тернопільському національному економічному університеті  відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Управління персоналом і економіка праці». На ній автори найкращих наукових робіт здійснювали наукову доповідь та захист результатів свого наукового дослідження.

До участі в конкурсі було подано 97 найкращих робот із різних закладів вищої освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації у 2018/2019 н.р. На  підсумкову науково-практичну конференцію для здобуття перемоги було запрошено авторів 23 студентських наукових робіт, серед яких були і студенти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.

За результатами презентації та захисту результатів своїх наукових робіт студентка магістратури ФУБ Лошакова Вікторія Вікторівна (група Ем-18-11) - нагороджена дипломом ІІ ступеня за перемогу у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з науковою роботою на тему: «Оцінка корпоративної культури підприємства з урахуванням гендерних аспектів» (науковий керівник: к.е.н., доцент Федотова І.В.)

Крім того, студентка 3 курсу Суконна Ніна Григорівна отримала грамоту за підготовку наукової роботи на тему: «Оцінка мотиваційного потенціалу працівників підприємства» (науковий керівник: ас. Величко Я.В.)

Факультет управління та бізнесу та кафедра управління та адміністрування щиро вітають та пишаються науковими здобутками студентів та їх наукових керівників та бажають їм плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

Екскурсія на півзавод «Рогань»

У четвер, 28 лютого 2019 року, наша група відвідала завод «Рогань», який є одним з найбільших в Україні. У першу чергу перед екскурсією ми були ознайомлені із рядом правил безпеки, які повинні дотримуватися під час знаходження на території заводу. Наступним кроком було вже знайомство із самою територією заводу. На схемі були зображені усі відділи та до кожного з них були записані застереження: «бути одягнутим у спеціальний одяг», «мати спеціальне взуття», «надягати захисні окуляри», «використовувати беруші» та інше. Беручи до уваги усі методи безпеки, ми не мали змоги відвідати усі відділи, але це ніяк не вплинуло на емоції, отримані під час мандрівки по виробництву.

Було дуже цікаво потрапити до відділів, де проходять процеси бродіння пива, змішування та додавання різних інгредієнтів. Як нам тепер відомо, пиво має 4 основні інгредієнти: вода, солод, хміль та дріжджі. Кожен з них має бути ретельно підібраний, бо невелика зміна у кількості або якості може сильно вплинути на смак продукту. Але до кожного виду пива йдуть ще додаткові інгредієнти, в залежності від того, який смак ми повинні отримати. Можуть бути додані кукурудза, рис, коріандр та багато іншого. Також ми були ознайомлені із системою теплового розподілу. Під час приготування інгредієнтів виділяється тепло, яке не пропадає, а йде на обігрів води, що поступає на завод із свердловини з артезіанською водою, яка знаходиться на глибині 600 метрів. Наступною зупинкою у нашій екскурсії був відділ, де йде автоматизоване вироблення, перевірка та фасування тари для пива: банки, скляні та пластмасові пляшки. Кожна пляшка перед наповнюванням проходить ретельну обробку та якщо є якісь дефекти – її вибиває з конвеєру.

Спостерігати за усіма процесами на заводі було дуже цікаво та інформативно. Як кажуть «краще один раз побачити, ніж 100 раз почути». Тепер ми маємо уявлення про складну та цікаву роботу на виробництві. Кожен член колективу був у захваті від побаченого. Дякуємо броварню «Рогань» за можливість пізнати багато нового про їх виробництво.

Кар’єрні сходи та їх правила

19 лютого 2019 р. в конференц-залі ФПІГ ХНАДУ відбувся семінар «Кар’єрні сходи та їх правила» за участю представників Харківського Міського центру зайнятості. Основна направленість семінару – це особливості зайнятості молоді, переваги та недоліки працевлаштування студентів, особливості створення привабливого резюме, правила пошуку працедавців, допомога при проведенні співбесіди, як не попастися на об’явах шахраїв-роботодавців.
Дякуємо за цікаву та пізнавальну зустріч!

Міскій центр зайнятості
https://kh.vgorode.ua/reference/yspolnytelnye_sluzhby/151930-kharkovskyi-horodskoi-tsentr-zaniatosty

Безкоштовні курси для підвищення навиків та вмінь студентів
https://prometheus.org.ua/

Екскурсія в компанії ABInBev EFES

18 лютого 2019 року, наша група у кількості 9 чоловік відвідала компанію ABInBev EFES – бізнес-центр лідерів українського пивоварного ринку. Це була дуже цікава та пізнавальна екскурсія, де кожен член групи дізнався для себе багато нового, як і про роботу у великій компанії, так і про методику створення пива. Мало хто замислюється, але навіть процес створення пива, його транспортування та продаж вимагають багато зусиль. Про усі цікаві факти та тонкощі ми дізналися, відвідавши такі відділи:
-        
Антикорупційний відділ, що  відповідає за відносини з партнерами, які не мають проблем із законом;
-         Податковий відділ, що займається розрахунком усіх податків на підприємстві;
-        
Відділ планування та ефективності, де розглядають зростання та перспективи компанії;
-        
Відділ валютного контролю, який проводить усі валютні операції, як готівкові так і безготівкові;
-        
Відділ обліку та звітності, що відповідає за основну документацію у компанії;
-        
Відділ контролю, який спостерігає за усією роботою;
-        
Відділ  торгового маркетингу, який займається просуванням усіх марок товарів;
-        
Відділ по підбору персоналу, через який проходять усі нові спеціалісти компанії;
-        
Відділ транспорту, який відповідає за кількість транспорту та його просування як у межах та поза межами країни;
-        
Відділ управління запасами, де відомо скільки яких матеріалів є у виробництві та на складі;
-        
Відділ планування, який створює нові перспективи для подальшого розвитку компанії.

Люди, що працюють у цих відділах розповіли нам таку інформацію, що компанія має 8 заводів в Україні та Росії, а також у цьому році вони підписали договір про співробітництво з однією із популярніших компаній Туреччини; компанія має більше, ніж 100 заводів по усьому світу та має відносини із постачальниками навіть у Мексиці, звідки везуть популярний напій (трьома видами транспорту; компанія користується каналами розподілу – on-trade та off-trade; кількість співробітників на заводі – 350 чоловік, а кількість співробітників у самому бізнес-центрі – 670 чоловік та це ще не межа; також компанія надає багато відряджень, як по Україні, так і за її межами; є можливість кар’єрного зростання та перехід до бізнес-центрів інших країн; компанія також пропонує навчання та можливість прилинути до сфери, яка більш сподобається під час навчання та багато іншої інформації.

Загалом, екскурсія залишила приємні відчуття. Усі співробітники докладно розповіли про свою роботу та люб’язно відповіли на усі хвилюючі нас питання. Було дуже приємно послухати таку цікаву інформацію та полинути у світ бізнесу. Дякуємо компанію ABInBev EFES за екскурсію, яка нікого не залишила байдужим.

Добре вчимося - активно відпочиваємо!

Студентське життя повинно залишити за собою лише найпозитивніші спогади! Тому дуже важливо не тільки гарно навчатися, а й вміти гарно відпочитвати!

Студенти факультету управління і бізнесу 15 лютого 2019 року в клубі Bolero прийняли участь в організації першого і наймасштабнішого заходу - тематичної вечірки "Назад в 90-ті". В цю ніч різні факультети ХНАДУ боролися за звання кращого танцювального номеру в конкурсі "Батл 90-х". Студенти взяли участь у конкурсі кращих костюмів в стилі 90-х, які запали в серця всіх гостей вечірки.

Активну участь у підготовці та проведенні заходу приймали і студенти 2 курсу кафедри управління та адміністрування групи Е-21: Єрьоміна Вікторія, Масалов Євген, Вороніна Юлія, Козлова Єлизавета. 

За результатами конкурсу кращого танцювального номеру Факультет управління і бізнесу зайняв 1 місце! Дорожно-будівельний факультет - 2 місце. Механіческій факультет - 3 місце.

Колектив кафедри управління та адміністрування щиро вітає переможців, бажає творчого натхнення, креативності, розвитку та подальшої плідної командної роботи. Висловлюємо подяку всім хто допомагав у організації заходу, адміністрації ХНАДУ, клубу "Bolero", журі та спонсорам.

Погляд нового покоління

18 грудня 2018 року відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд LoNG (Look of New Generation / Погляд нового покоління) 2018, який організували Мережа Глобального договору ООН в Україні, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти, Київська Бізнес Школа, Академії праці, соціальних відносин і туризму.

Конкурс відбувався за підтримки компанії-партнера ПрАТ «Дубномолоко» ТМ «Сири КОМО»). Партнер Конкурсу сформулював конкурсне завдання: створити проект дорожньої карти залучення інвестицій для реконструкції водоочисних споруд у м. Дубно. Завдання було дуже складним, реалістичним та актуальним.

Кафедра управління та адміністрування об’єднала зусилля з кафедрою економіки і підприємництва та створила команду «MiLKy WaY» для участі у конкурсі.

На Конкурс зареєструвались 72 команди з 44 ВНЗ 23 міст України (Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Львів, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Суми, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів).

До Фіналу були обрані лише 8 команд серед яких була и команда факультету управління та бізнесу «MiLKy WaY» у складі студентів: Трощій Ірина, Коваленко Ірина, Лабунська Альона, Суконна Ніна, Жабіна Ганна, Сліпченко Владислав, Обозна Марина, Хорова Марія, Вельможна Юлія, Гончар Аліна, Савіна Дарина, Кобзарєва Ганна.

Команда добре підготувала свій проект дорожньої карти «Water for Life», та під час фіналу блискуче презентувала його, при цьому студенти виявили прекрасну підготовку, обізнаність щодо предмету, чудові ораторські навички, самостійність, креативність, натхненність, командну роботу, вміння обґрунтувати свою точку зору і вести дискусію, продемонстрували результати власних досліджень. В результаті команда «MiLKy WaY» стала переможцем та отримала димлом за 2 місце. Викладачі-консультанти команди Догадайло Яна Вікторівна, Федотова Ірина Володимирівна та Деділова Тетяна Вікторівна, були відмічені організаторами подяками, як мудрі наставники студентів.

Від щирого серця команда-учасниця дякує керівництву університету і факультету управління та бізнесу та кафедрам управління та адміністрування і економіки і підприємництва за всебічну підтримку.

Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти також надіслала привітання переможцям та їх керівникам, відмітивши творчий підхід та високу теоретико-практичну підготовку студентів.

Дякуємо партнеру Конкурсу ПрАТ «Дубномолоко» ТМ «Сири КОМО») за надану можливість проявити себе та гарні подарунки.

Колектив кафедри управління та адміністрування щиро вітає учасників команди та їх викладачів консультантів з перемогою та бажає їм подальших успіх на їх життєвому шляху!

Робота акредитаційної комісії на кафедрі управління та адміністрування

З 10 по 12 грудня на кафедрі управління та адміністрування Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, відповідно до наказу МОН України від 27.11.18 р. №2057-л «Про проведення акредитаційної експертизи», працювала експертна комісія з акредитації освітньо-професійної програми «Менеджмент організацій і адміністрування» зі спеціальності 073 Менеджмент за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Перевірку здійснювала експертна комісія у складі:
- Іртищева Інна Олександрівна – завідувач кафедри менеджменту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова, доктор економічних наук, професор, голова комісії;
- Луців Богдан Любомирович – завідувач кафедри банківського менеджменту та обліку Тернопільського національного економічного університету, доктор економічних наук, професор.

Комісією було оцінено рівень дотримання державних стандартів, відповідність матеріальної бази сучасним вимогам, впровадження новітніх методик та технологій, кваліфікацію і фаховий рівень викладацького складу та основні результати освітньої діяльності – знання студентів.

За результатами проведення акредитаційної експертизи підготовки фахівців освітньо-професійної програми "Менеджмент організацій і адміністрування" спеціальності 073 "Менеджмент" у галузі знань 07 "Управління та адміністрування" складено та підписано експертні висновки.

Участь у майстер-класі

У вівторок, 27 листопада, наша група була запрошена пройти майстер-клас на тему «Основи планування. Тайм-менеджмент як основа кар’єри», який провела для нас Олена Зотова – представник міжнародної кампанії «GLOBAL BILGI».

На майстер-класі нам були запропоновані завдання як індивідуального, так і колективного характеру. Ціллю цих завдань було виявлення речей, на які ми витрачаємо багато часу, а на які не витрачаємо зовсім, чому саме так та що потрібно змінити у випадку, якщо результати не будуть задовільними.

У першому завданні нам потрібно було оцінити рівень часу, який ми витрачаємо на такі речі як: сім’я, здоров’я, кар’єра, розваги, любов, мандрівки та таке інше. Давши оцінку цим складовим нашого життя, ми зобразили їх у колі, яке візуально давало нам змогу виявити, що є пріоритетом для нас, а на що ми майже не звертаємо увагу.

У другому завданні нам потрібно було об’єднатися у 2 групи та написати список речей, які поглинають наш час, але не несуть ніякої користі. Після складання списків наші групи обмінялись аркушами та почали давати друг другу поради, як усунути цих «поглиначів часу».

Останнє завдання полягало у будуванні цілей за системою SMART. Ця система передбачає побудову цілей за п’ятьма пунктами, за якими цілі повинні бути: конкретні, вимірювальні, активуючі, узгоджені та визначені за часом.

Наша група отримала велике задоволення від відвідування даного майстер-класу та дуже вдячна Олені Зотовій за можливість проаналізувати свій час та зробити для себе відповідні висновки.

27.11.18 р.      Студентка групи Е-41 Вероніка Кобченко

Екскурсія в автомобільний холдинг «Соллі-Плюс»

У понеділок 12 листопада 2018 року наша група, у складі 12 осіб на чолі з викладачем Надією Аваківною, у якості екскурсії відвідала автомобільний холдинг «Соллі-Плюс». Біля автосалону нас зустріла HR-менеджер, Ольга Володимирівна, та запросила пройти у середину, де на нас вже чекав директор автосалону Mercedes-Benz – Андрій Вікторович. Він у всіх подробицях розповів нам про роботу персоналу в різних відділах автосалонів Mercedes-Benz, Volkswagen і Renault, і показав, де працюють маркетологи, дизайнери, бухгалтера, директори і багато інших.

Найбільш важливою частиною холдингу є звичайно центральна зала, де саме продають автомобілі. У центральній залі ми мали можливість простежити за роботою кваліфікованих продавців, які завжди привітливі, комунікабельні та готові докладно розповісти про будь-який автомобіль, який знаходиться у продажі. «Соллі-Плюс» займається не лише продажем нових автомобілів, у салонах також можна знайти авто із пробігом, які споживачі повертають із можливістю придбати нове зі знижкою.

Також у авто-холдингу є можливість не тільки придбати автомобіль, але й обслуговувати його у майбутньому. СТО «Соллі-Плюс» займається ремонтом будь-якої складності та може обслуговувати автомобілі, які не були придбані у салоні.

Після огляду усіх відділів автосалону ми відправилися до конференц-зали, де мали можливість задавати цікаві для нас питання. Завдяки розмові із Оксаною Володимирівною ми дізналися, що: «Соллі-Плюс» - це міжнародний авто-холдинг, який є найкращим дилером французьких автомобілів в Україні; який надає можливість кар’єрного росту усім працівникам. Найкращі працівники можуть бути запрошені на різні Європейські конференції та презентації.  Відбір персоналу до компанії проводиться дуже детально, бо успіх будь-якого підприємства напряму залежить від його працівників. Але при цьому головними критеріями для отримання роботи у авто-холдингу є наявність практичних базових знань та бажання вчитися.

Після розмови нам було запропоновано пройти анкетування та при бажанні пройти літню практику. Дякуємо авто-холдингу «Соллі-Плюс» за цікаву та детальну екскурсію та можливість спробувати себе у ролі працівників підприємства міжнародного рівня.

ШАНОВНІ МОЛОДІ НАУКОВЦІ!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі
ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених

 «СУЧАСНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ І МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ»

 Конференція відбудеться 28 листопада 2018 р.

 на базі кафедри управління та адміністрування
факультету управління та бізнесу ХНАДУ.

 Участь у конференції безкоштовна

 Більш детальна інформація наведена в інформаційному листі конференції.

 Сподіваємося на Вашу участь у конференції!

Інформаційний лист

День кар’єри 2018

19 квітня 2018 року було проведено захід «День кар’єри ’ 2018» на базі Головного корпусу ХНАДУ. Щорічний захід, що надає можливість зустрічі випускників ВУЗу із представниками підприємств, що зацікавлені у працевлаштуванні студентів випускних курсів.

         Захід відвідали студенти 3-5 курсів спеціальності 073 «Менеджмент» й 071 «Облік і оподаткування». Також були присутні викладачі кафедри та куратори груп: відповідальна за працевлаштування студентів від кафедри управління та адміністрування доц. Бочарова Н.А., доц. Ковальова Т.В., доц. Вербицька В.І., ст. вик. Хорошилова І.О.

         Серед представлених підприємств особливу зацікавленість студентів викликали ТОВ «Нестле Україна», «Сан ІнБев Україна», «Альфа-Банк», «Global Bilgi», «Укртелеком» та інші.

Відгук на заняття в «Логістичний академії»

13 березня 2018 року розпочалися заняття в «Логістичній академії», яка проходила в Бізнес Сервіс Центрі (БСЦ) у Харкові в компанії «Сан ІнБев Україна». Заняття тривали місяць 2 рази на тиждень по 2 години.

Заняття проводили різні співробітники – експерти в тому відділі, про який вони розповідали.

На першому занятті керівник курсів Євгенія розповіла загальні факти про компанію: чим вона займається, які її особливості, історію становлення. Кожному учаснику були видані блокнот та ручка з логотипом компанії.

На другій лекції ми обговорювали тему пивоваріння з Оленою: цікаві факти про пиво, основні інгредієнти пива та фази пивоваріння.

Далі була лекція, присвячена плануванню виробництва, яку вела Катерина. На ній ми навчилися складати графік виробництва на неділю, враховуючи лінії розливу, формат тари та сорт пива, а також побажання клієнтів та вихідні робітників.

Четвертий урок мав назву «Планування дистрибуції». Тетяна нам розповіла про клієнтів компанії: ключові клієнти, логістичні центри (LC), дистриб’ютори та експортні клієнти. Також про основні види запасів та цілі управління запасами, не забуваючи про показник Freshness. На практиці ми навчилися визначати об’єм заявки, який необхідно виготовити заводу на поточній неділі, в цьому місяці.

Потім були лекції «Планування сировини та матеріалів, тари», «Прийом заказів від клієнтів», «Транспорт».

По проходженню всіх занять був вирішальний модуль, за результатами якого учасникам видали іменні сертифікати на англійській мові. Всім бажаючим запропонували допомогу у влаштуванні на роботу в компанії.

Всі заняття розпочиналися з інтерактивного завдання учасникам (наприклад, розповісти цікавий факт про себе). Це робилося для того, щоб створити дружну та невимушену атмосферу, краще пізнати лекторів та інших учасників.

В будь-який момент учаснику можна задати питання, якщо щось не зрозуміло. Після кожного заняття лектори також охоче відповідали на кожне питання учасників академії. Проводили тести, після яких нагороджували найкращих відповівших призами (флешки, пивні бокали).

Нам дуже сподобалося відвідувати «Логістичну академію», приємна атмосфера та легка подача складного матеріалу. Ми дізналися про виробництво як воно є насправді.

Дякуємо вам за таку можливість, «Сан ІнБев Україна»!

Студентка 5 курсу ФУБ ХНАДУ Щепиліна А.К.
15.04.2018

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Менеджмент організацій»!

В Києві 4 квітня 2018 р. у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»  відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Менеджмент організацій». На ній автори найкращих наукових робіт здійснювали наукову доповідь та захист результатів свого наукового дослідження.

До участі в конкурсі було подано 131 найкращу роботу із різних закладів вищої освіти України ІІІ-ІV рівнів акредитації у 2017/2018 н. р. На  підсумкову науково-практичну конференцію для здобуття перемоги було запрошено авторів 38 студентських наукових робіт, серед яких були і студенти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.

За результатами презентації та захисту результатів своїх наукових робіт студентки ХНАДУ стали переможцями ІІ туру  Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Менеджмент організацій»  за що отримали відповідні дипломи.

Мирошниченко Наталія (студентка групи Е-51) та Кононенко Альона (студентка групи Е-31) -  нагороджені дипломом І ступеня
(наукова робота на тему: «Забезпечення результативного підходу до управління підприємством», науковий керівник: к.е.н., доцент Догадайло Я.В.)

Коваленко Ірина (студентка групи Е-41) - нагороджена дипломом ІІ ступеня
(наукова робота на тему: «Обґрунтування та вибір методів поліпшення бізнес-процесів підприємства», науковий керівник: д.е.н., професор, завідувач кафедри управління та адміністрування Криворучко О.М.)

Факультет управління та бізнесу та кафедра управління і адміністрування щиро вітають та пишаються науковими здобутками студентів та їх наукових керівників та бажають їм плідної праці у подальшій науковій роботі та життєвому шляху!

Екскурсія в аутсорсинговий контактний центр Global Bilgi

Перший день тижня розпочався з екскурсії в аутсорсинговий контактний центр Global Bilgi, який  входить до складу великого холдингу Turkcell Group. До складу цього холдингу входить кілька компаній, в тому числі компанія Life. Очолює холдинг компанія Turkcell – міжнародний оператор мобільного зв’язку, що працює переважно на території Туреччини, а також в інших країнах.

На сьогоднішній день контакт-центри відкриті в Києві (знаходиться головний офіс українського підрозділу), Дніпропетровську, Сумах та Харкові.

Сьогодні нам пощастило побувати в стінах цього комфортного і затишного контакт-центру. Знаходиться на 11 та 12 поверхах бізнес-центру SunCity Premium, зустріла нас Олена, яка провела нас коридорами центру.

Нас запросили в зал, в якому уже почалася розповідь життя контакт-центру.

Маючи в своєму розпорядженні молодих і енергійних співробітників (середній вік 25 років) з відмінними навичками комунікації та управління зв’язками з клієнтами, Global Bildi надає різні послуги, такі як: вхідні і вихідні дзвінки, управління скаргами та надання інформації, відповіді на електронні повідомлення, а також ведення та оновлення даних, за допомогою комунікаційних засобів сплат, інтерактивні мовні системи і управління зв’язками з клієнтами на місцях, що дає партнерам компанії стратегічні конкурентні переваги.

Крім трудових буднів оператори центру мають спільний відпочинок (влаштовують свята після робочого дня, кафетерії, день народження, різноманітні конкурси, професійні змагання, допомога дитячим будинкам, суботники з вбирання території), спільне проведення  часу зближає і в команді завжди дружня атмосфера, адже запорука хорошої праці – хороший відпочинок.

Особисто для мене екскурсія виявилася цікавою, дякую за надану можливість побувати у аутсорсинговому контакт-центрі Global Bilgi.

Студентка групи Е-41 Педь Лілія
27.03.2018

Екскурсія до Бізнес-Сервіс центру компанії Anheuser-Busch InBev

Сьогодні наш день розпочався з екскурсії до Бізнес-Сервіс центру компанії Anheuser-Busch InBev.

У грудні 2008 року на Харківському відділенні ВАТ «САН ІнБев Україна» відбулося офіційне відкриття першого бізнес-центру у Східній Європі.

Бізнес-центр у Харкові як внутрішній підрозділ компанії, призначений для оптимізації бізнес-процесів. Він відповідає за концентрацію, стандартизацію та централізацію бізнес-функцій, підвищення фінансової дисципліни та контроль за витратами. Як результат – компанія отримує додаткові ресурси для інвестування у першочергові завдання розвитку бізнесу, передавши всі рутинні процеси до бізнес-центру.

Перш ніж потрапити в офісний центр, нас зустріла Євгенія (менеджер по підбору персоналу) і повела коридорами офісу.

Ми побували на двох поверхах, де працівники займаються фінансуванням, плануванням і ефективністю виробництва, управлінням персоналу, логістикою, транспортуванням, плануванням виробництва, інформаційною підтримкою  клієнтів. Середній вік працівників 27 років, всі вони цілеспрямовані та енергійні. Команди дуже дружелюбні, завжди прийдуть на допомогу і підтримають у тяжких випадках.

Для студентів та молоді існують програми «Управлінські стажування», «Стажування на виробництві», також є можливість попрацювати у сезонному періоді (літніх канікулах).

Особисто для мене екскурсія виявилася цікавою, дякую за надану можливість побувати у Бізнес-Сервіс центрі компанії Anheuser-Busch InBev.

Студентка 4-го курсу кафедри управління та адміністрування Лілія Педь
26.02.2018

СТВОРЕННЯ МАЙБУТНЬОГО СТУДЕНТАМИ КАФЕДРИ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

19 грудня 2017 року відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд «SDG inUkraine: Look of New Generation» (Цілі сталого розвитку в Україні: погляд нового покоління), який організували Глобальний договір ООН в Україні, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти (УАРМБО), Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму.

Конкурс відбувався за підтримки компанії-партнера ТОВ «Агротехсоюз», яка має 20 річний досвід роботи у сфері постачання та обслуговування імпортної сільськогосподарської техніки та обладнання, і є офіційним дилером провідних світових виробників агротехніки, а саме: CLAAS, LEMKEN, HORSCH, GERINGHOFF та VALLEY.

Партнер Конкурсу сформулював конкурсне завдання: розробити середньострокову стратегію КСВ компанії (2-3 роки) та здійснити її структурну декомпозицію (за сферами КСВ) з варіантами заходів і доцільності їх запровадження на постійній основі з ідентифікацією соціально-економічних та інших видів ефекту від її запровадження.

На участь у Конкурсі зареєструвались 53 команди з 34 ВНЗ 19 міст України (Буча, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Кривий Ріг, Львів, Миколаїв,Одеса, Полтава, Рівне, Сєверодонецьк, Суми, Тернопіль, Умань, Харків, Херсон, Черкаси). До Першого туру Конкурсу увійшли 39 команд. А до Фіналу були обрані лише 8 команд серед яких була и команда кафедри управління та адміністрування «Go2Aim» у складі студентів: Трощій Ірина Ігорівна, Купрієнко Карина Миколаївна, Коваленко Ірина Валеріївна, Звєрєва Світлана Сергіївна.

Команда добре підготувала свій проект, поданий на конкурс, а під час фіналу блискуче презентувала його, при цьому студенти виявили прекрасну підготовку, обізнаність щодо предмету, чудові ораторські навички, самостійність, креативність, натхненність, командну роботу, вміння обґрунтувати свою точку зору і вести дискусію, продемонстрували результати власних досліджень. В результаті команда «Go2Aim» стала переможцем у номінації «Системність та послідовність». Викладачі-консультанти команди, Федотова Ірина Володимирівна та Догадайло Яна Вікторівна, були відмічені організаторами як мудрі наставники студентів подяками.

Від щирого серця команда-учасниця дякує керівництву університету і факультету управління та бізнесу та кафедрі управління та адміністрування за всебічну підтримку.

Колектив кафедри управління та адміністрування щиро вітає учасників команди та їх викладачів консультантів з перемогою та бажає їм подальших успіх на їх життєвому шляху.

Найкращий спосіб передбачити майбутнє – створити його! Саме ця молодь змінюватиме нашу країну на краще, і завдяки таким майбутнім фахівцям ми можемо бути в ньому впевненими!

Вітаємо

  студенток 4 курсу спеціальності «Менеджмент»

 Купрієнко Карину Миколаївну та Трощій Ірину Ігорівну ,

 які прийняли участь та отримали 2 місце  у Всеукраїнському Хакатоні з цілей сталого розвитку “Hack4SDGs”, що пройшов 16 грудня в м. Київ.

Організатори: ПРООН в Україні разом із Центром «Розвиток КСВ» у партнерстві з компаніями EY, ДТЕК і UNIT Factory. Захід об'єднав молодих людей найрізноманітніших спеціальностей з усієї країни задля однієї спільної мети: Як зробити цілі сталого розвитку зрозумілими бізнесу. За один день плідної роботи в командах з високоосвіченими менторами із ПРООН в Україні, Центр "Розвиток КСВ", ЕУ та Main Academy було запропоновано 5 різноманітних та крутих ідей, а 3 найкращі отримали призи від партнерів Syngenta та SAP Ukraine.

Бажаємо дівчатам подальших успіхів та наснаги!!!!

Екскурсія на підприємство Мівіна

Відгук студентки групи Е-41 Педь Лілії

Перш ніж потрапити на фабрику «Мівіна»,  нам (студентам і викладачам) детально провели інструктаж з питань техніки безпеки (рекомендується нічого не чіпати, триматися за поручні, не бігати по заводу, щоб ненароком не посковзнутися на маслі).

Після проведеного інструктажу ми перевдяглися у спеціальний одяг — білі халати, рожеві  шапочки, сандалі та беруші (щоб захиститися від шуму). Обов’язкова вимога — зняти з себе сережки й персні, щоб не потрапили у продукцію. А перед входом у  цех — обов’язкове миття рук. 

Наша екскурсія почалася з  цеху, де у тістозамішувальних машинах, як при приготуванні домашньої лапші, з води та борошна замішують тісто на вермішель. Далі готове тісто чекають вали грубої розкочування, які виконують функцію качалки: тісто спочатку розкочується на два товстих листа і, вступаючи від одного вала до іншого, стає все тонше і тонше, поки не стане товщиною трохи менше міліметра. Таке тісто потрібно розрізати на тонкі нитки - це роблять за допомогою круглих ножів поздовжнього різання. Тут локшина і стає хвилястою через різницю швидкостей поздовжнього різання і транспортера. Так, розрізані нитки укладаються в зигзагоподібний малюнок, а хвилястість зберігається.

Щоб готову локшину швидкого приготування без проблем можна було заварювати окропом, її потрібно попередньо зварити. Варять її не в котлі з киплячою водою, а парою в парокамері. Поруч з установкою дуже жарко - температура біля парокамери досягає 50 градусів. Транспортер з локшиною повільно їде всередині парокамери, яка поділена на зони з різним тиском пари. Цей п'ятихвилинний процес пропарювання дуже важливий для текстури локшини: так вона не вбирає воду і не перетворюється в кашу. На виході пропарені нитки надходять на ділянку просочення. Підсоленою водою з локшини змивають надлишки крохмалю, який виступає під час подачі пари.

Наступний етап виявився неочевидним - виявляється, локшину після пропарювання смажать у фритюрі. Все для того, щоб локшина могла довго зберігатися: обсмажування прибирає з локшини майже всю вологу, в якій можливе розмноження мікроорганізмів. Спочатку нитки нарізають на брикети, які за розмірами підходять до осередків фритюру. Вони можуть бути квадратними, круглими або прямокутними. На кожну клітинку, наповнену локшиною, подається повітря, він розподіляє локшину по всій поверхні ємності. Укладені і нарізані нитки їдуть у фритюр, де відбувається обжарка в рослинному маслі (140-150°С). Весь процес займає близько трьох хвилин. Осередки перекидають, щоб дістати з них гарячі брикети і відправити суху локшину в камеру охолодження, де завдяки потокам повітря вона остигає до 30-33 градусів.

Вся готова локшина на виході проходить контроль: співробітники стежать, щоб брикети були поламані, на них не виявилося мокрих або жирних плям, а укладання ниток зберігала рівномірний малюнок.

Після цього продукт надходить на ділянку укладання пакетиків з напівфабрикатами. Робітники самостійно кладуть бульйон-приправи і сушені овочі. Сушені овочі завод  готує сам.

Після цього вже готову «Мівіну» робітники перевіряють  на якість та бракування, якщо знаходиться пошкоджений брикет його ретельно перевіряють, які частини можна залишити, а що викинути.

Далі вся готова продукція упаковується і відправляється на склад. А вже зі складу потрапляє на полиці магазинів та супермаркетів.

Особисто для мене екскурсія виявилася цікавою, дякую за надану можливість побувати на фабриці «Мівіна».

07.12.17

ШАНОВНІ МОЛОДІ НАУКОВЦІ!

Запрошуємо Вас взяти участь у роботі

ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
студентів, аспірантів та молодих вчених

«СУЧАСНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ І МЕНЕДЖМЕНТУ
НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ»

Конференція відбудеться 14 грудня 2017 р.
на базі кафедри управління та адміністрування факультету управління та бізнесу ХНАДУ.

Участь у конференції безкоштовна

Більш детальна інформація наведена в інформаційному листі конференції.

Сподіваємося на Вашу участь у конференції!

Інформаційний лист 

 

ЩИРО ВІТАЄМО СТУДЕНТІВ
спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» та їх наукових керівників
 З ПЕРЕМОГОЮ!!!
у всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт 2015/2016 навчального року

Галузь наук «Менеджмент»

Ляшенко Дар’я  (наук. кер.: доц. Федотова І.В.) - диплом ІІ ступеня

Галузь наук «Транспорт (Економіка транспорту та зв’язків)»

Бубир Наталія  (наук. кер.: проф. Криворучко О.М.) - диплом І ступеня

Мєзєва Анастасія  (наук. кер.: проф. Шинкаренко В.Г.) - диплом І ступеня

Галузь наук «Залізничний транспорт та спеціальна техніка»

Злепко Олена  (наук. кер.: проф. Криворучко О.М.) - диплом ІІ ступеня

Галузь наук «Транспортні технології»

Бубир Наталія  (наук. кер.: проф. Криворучко О.М.) - диплом ІІІ ступеня

Галузь наук «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці»

Чухіль Оксана (наук. кер.: проф. Шинкаренко В.Г.) - диплом ІІІ ступеня

Букарєв Деніс  (наук. кер.: доц. Федотова І.В.) - диплом ІІ ступеня

Галузь наук «Управління проектами»

Гашинська Анастасія  (наук. кер.: доц. Ачкасова Л.М.) - диплом переможця

 

у конкурсі «Брейн-ринг» з менеджменту серед ВНЗ м. Харкова

Команда «6 сигм»: Ляшенко Дар’я, Бубир Наталія, Мєзєва Анастасія, Образцова Маргарита, Шерстюк Аліна та Щербак Марина – 2 місце

 

БАЖАЄМО НАСНАГИ, НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА НОВИХ ПЕРЕМОГ!!!

Колектив кафедри менеджменту

 

Коллектив кафедры менеджмента

ПОЗДРАВЛЯЕТ

своих выпускников - магистров 2016 г.
с успешной защитой магистерских работ!

 

Пять с половиной длился путь, 
Еще не много и чуть-чуть, 
И к горлу подступает ком, 
Я защищаю свой диплом!

А предо мной почти, что Боги,
И пусть они не будут строги!
Терпели нас немало лет,
Пусть в жизнь нам выдадут билет!

И вновь - в начале мы пути,
Работу надо нам найти.
Немало надо потрудиться,
Чтоб с этой жизни утвердиться!

Спеши добро другим дарить,
Я Вас хочу благодарить!
Вы близкими и родными стали!
И кладезь знаний свой нам дали!

Уходит время - как вода,
Мы будем помнить Вас всегда!
Черпая в памяти отраду,
Мы любим Вас и родной нам ХНАДУ!

                                                            Кулинич Антонина

 

Собрание студентов-дипломников,

которые защищаются 26 января 2016 года, состоится 25 января в 10-30 на кафедре менеджмента.

При себе иметь:

- паспорт

- презентации к ДР в формате .ppt (2003)

- ДР в «мягком» переплете

       Студентам-дипломникам, которые защищаются 27 января, явиться к секретарям ГЭК на собрание за день до защиты (26 января) в 12-00.